רחלי עיצוב תכשיטים

רחלי אשל ארנון מעצבת תכשיטים, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • איך נשמור על תכשיטי הכסף והזהב

    תכשיטי כסף אינם מגיבים טוב במגע עם מים וחומריים כימיים כמו סבון -שמפו, לכן רצוי להסיר אות כול התכשיטים לפני המקלחת

    או הדחת כלים.

    מכיוון שאחוזי הלחות בארץ גבוהים, מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ווחשוך. מאוד לא רצוי להניח תכשיטים על השידה

    כי שם הם חשופים ללחות .

    קל לנקות את התכשיטים עם משחה ומברשת שיניים רכה . (בבקשה לא עם המברשת שאנו מצחצחים שיניים).

    תכשיטי זהב שהתחמצנו ושינו מעט את הצבע והברק, הכניסו את התכשיטים לתוך גרב כותנה, הניחו בתוך סיר עם מים וחצי כפית סבון כלים והרתיחו את המים

    כשהתכשיטים בתוכם.

  • איך להלביש את הבגדים שלך

    אנחנו רגילים שההופעה היא בגדים ולכל היותר נעליים.

    גם סקרים מתייחסים תמיד על ההוצאה שלנו לביגוד. אבל, ביגוד היא הוצאה שעשויה להיות יקרה, היא זוללת זמן, היא תלויה בנסיבות ולפעמים גם אינה כייפית – אם למשל אני לא מרוצה ממידות גופי. כך למשל אישה שהשמינה בנסיבות מסוימות תימנע מקניית בגדים חדשים.

    איך בכל זאת כדאי לשמור על ההופעה ולהתחדש ?

    איך להפגין את הנשיות שלי במקום העבודה בצורה מאופקת, קלאסית ומחמיאה ?

    תכשיטים הם פתרון מובהק לכך.

    שוב, אין מדובר בתכשיטי זהב יקרי ערך, שמלבד המחיר שלהם הם מנקרי עיניים, אלא בתכשיטים מגולדפילד, מחרוזים, מאבנים טובות. תכשיטים שלא ייצרו חור בתקציב המשפחתי;

    אבל תכשיטים שישנו את אותה חולצה שחורה או לבנה ויתנו לה מראה אחר, כמו ענק מרשים שייצור רושם ייחודי אך לא צעקני בישיבת הצוות או בישיבת ההנהלה הקרובה או זוג עגילים שייצור הופעה חדשה לחליפת החתונות שלי. לפעמים, אנו צריכים לרענן את ההופעה, אבל לא באמת לקנות בגד חדש.

    לדוגמה, אם יש לי שמלה שחורה לאירועים חגיגיים. האם אני באמת צריכה לקנות שמלה חדשה או אפילו כמה תלבושות, רק משום שהקיץ יש לנו 3 חתונות במשפחה ולכולם מגיעים אותם אנשים ? לא ממש. ההוצאה לחתונה גדולה מספיק מכדי שנכביד עליה בקנייה יקרה של בגדים חדשים.

    אני זוכרת את החתונה של בנות דודותיי מפריז לפני 30 שנה. במשפחה היו 3 אחיות, ושתים מהן הגיעו לארץ כדי להתחתן בזו אחר זו. הבת השלישית, אודליה שמה, הופיעה בחתונה השנייה עם אותה שמלה פרחונית שלבשה לחתונה הראשונה של אחותה. אלא מה, היא הוסיפה צמיד עץ מרהיב לפרק ידה. כנערה, הסתכלתי עליה בתמיהה על "האומץ" שלה כביכול, על שהעזה להימנע מקניית שמלה נוספת, בפרט שהיא משתייכת למשפחה הקרובה של הכלה. אני יכולה להבטיח לכם – היא נראתה מצוין, קוקטית, מטופחת ומעניינת בזכות אותו צמיד יד.

    מה שמראה כי הופעה ולוק הם עניין של תפיסה אישית, כמו גם של אופנה עכשווית.

    אנו רגילים לענוד תכשיטי זהב או כסף. נכון. אבל אם נבין כי התכשיטים האביזריים, כמו של רחלי, הם תכשיטי אווירה, נשכיל להשתמש בהם כחלופות ולהרחיב את הרפרטואר שלנו ואת אופי הופעתנו. זהו גם פתרון מצוין לעלייה במשקל, למגורים באזור רחוק ממרכז קניות או לשינוי סגנון לבוש.

    בעזרת התכשיטים של רחלי אפשר לעשות זאת בקלות ובפשטות.

BizMakeBiz פותח ע"י